DARLINGS

Wednesday, October 12, 2011

~u are my sunshine.. my only sunshine~

dear b gemuk...
tak sabar rasanya untuk tidur bersama kau malam ni..
dan setiap malam aku gembira tdur bersama mu..

dear b gemuk...
aku gembira dapat peluk kau bila aku tidur..
terasa dunia seperti aku yang punya..
aku ingin malam berlalu dengan panjang supaya aku dapat memelukmu ketika tidur..
betapa bahagianya saat itu..

dear b gemuk..
aku lemas dalam dakapan mu..
diri mu yg besar membuat aku terasa kerdil..

dear b gemuk..
aku takut untuk tinggalkan mu ketika pagi..
aku takut bila aku balik kau sudah tiada untuk ku...
aku x mau apa2 yang buruk berlaku kepada kau..
kerana kau la tidur ku sangat2 bermakna..




introducing my b gemuk.. my only sunshine.. aku bahagia tdo dengannya.. haha :p



lydia dan b gemuk nya...syg b gemuk




haha.. adakah aku dapat menandingi kecomelan b gemuk?yayayayya :p



eee.. jeleknya ba kan muka aku lau nda pkai make up..hukhuk..

dari yang ikhlas menyayangi mu..
-lydia-

No comments:

Post a Comment

~assalamualaikum wbt...

SHARE SOME LOVE
LEAVE A COMMENT ~

-LUV,lydia-