DARLINGS

Monday, October 17, 2011

~7 Petanda Kamu Obses Terhadap Diri Sendiri ~

eh ! eh ! cantiknya saya. comelnya saya.
mungkin ada selalu berhadapan dengan situasi mcm ni kan.
sambil tgk cermin sambil cakap mcm tuh.
well !i think i one of that girl :)
haha ! dalam semua entry pun aku cakap aku comel kan..ngee :DD
tp sapa lagi nak puji diri kan kalau bukan tuan empunya diri..tp ada batasnya, takkan in front everybody siap cakap 'eh, apa tgk2 aku tau la aku cantik'
'kenapa perempuan2 tuh tengok aku, mesti dia tgk aku cantik' haha :p
itu namanya OBSES tahap maksima dan minah perasan, isk isk.. x boleh ! x boleh !
erm, keobsesnya tuh biar la ada batas nya.. tgk la mcm aku, aku puji diri aku dalam belog jea.. eh, eh.. pasti akan geli kan.. am i one of the girl yang mcm tuh? hikhik.. ya, frankly speaking.. i obses my self.. tp bukan yang melampaui batas ok ! dan aku juga bukan minah perasan.. PLEASE TAKE NOTE OF THAT... eceh, cakap jea lebih :p

hah ! kat bawah ni tanda2 kamu obses sama diri kamu :

1. "OMG, cantiknya wajah wanita ini sambil terbeliak & ternganga. Kulitnya halus, hidongnya mancung, matanya sepet. Ah, mungkin bontot dia berkulat. Mustahilah ada wanita terlalu cantik sebegini.", dia ber-monolog.

2. Suka klik pada "Siapa view profile saya" di Friendster dan suka tengok gambar kamu sendiri di mana-mana laman sosial kepunyaan kamu.

3. Di blog dia banyak gajet-gajet untuk mengenal pasti brapa kali & dari mana manusia yang pegi blog dia seperti 'Kiraan Bendera', 'Trafik Siaran Langsung' & semua gajet obses terhadap diri sendiri di dunia.

4. Tidak akan melepaskan peluang melihat cermin  dan segala permukaan yang berupaya memantulkan cahaya (bayang-bayang pun cukup la) di dalam dunia di mana sahaja dia berjalan, merangkak, mengesot, menunggang kuda mahupun mengendalikan hoverkraf. contohnya seperti cermin2 di shopping mall, kan? kan?

5. Suka mengedit gambar diri sendiri tidak kira wajah dia macam pondan belum siap. Ada juga yang tidak mahu nampak terlalu ketara obses terhadap diri sendiri, edit apa-apa bahagian anggota badan / apa-apa bahagian pakaian pun cukup la. haha.. alamak, terasa sudah ! haha :)

6. Suka view profile diri sendiri sambil memastikan imej dia tidak jatuh saham & mengira berapa peratus dia sangat diminati berbanding orang lain.

7. Dia akan menulis blog pasal '7 Petanda Kamu Obses Terhadap Diri Sendiri' dan mengira berapa biji komen dia dapat. Lalala.

Aku biarkan kamu fikir apa yang kamu mahu fikir.

No comments:

Post a Comment

~assalamualaikum wbt...

SHARE SOME LOVE
LEAVE A COMMENT ~

-LUV,lydia-