DARLINGS

Thursday, October 6, 2011

~BULU MATA...PELENGKAP IDUP KU~



Assalammualaikum..
haa.
kawan2, tgk tuh..
tuh diantara koleksi peribadi bulu mata palsu aku.
haha..
most of it da di buang da cuz da expired..
lau bulu mata tuh expired, berjuta kali kita gam pun dia x mo melekat..
so, thats mean, buang jea kat tong sampah..
hukhuk..

bulu mata ni aku bli tak kira harga la..
lau yg murah ada la smp 5 atau 6 ...
tp.
lau yg mahal..tutup mata pas byr baru muka mata..
hekhek..

kenapa aku suka pakai?
sebab nya aku tiada bulu mata?
teet ! salah :p
sebab nya bila pkai kan bulu mata ni aku rasa lebih confident di depan jejaka2..
eh ! eh ! silap
erk..aku rasa confident di hadapan semua orang..
terasa mcm dri di diperhatikan..
ok ! hentikan la semua sifat perasan yg ada ..haha :p

sejak bila mula tertarik pkai bulu mata palsu?
well, sejak masuk alam pekerjaan..
yela, kan dulu waktu sekolah mana ada dwet nk beli semua tuh..
lamsung x tfkir nk bcantik cuz masa study tuh tdo tdo jea..
eh ! bukan, masa study tuh belajar belajar ja smp dapat result yg x memuaskan..
haha :p

start masuk kerja mmg gila yg sangat gila pada bulu mata..
tp pkai tuh ikut kesesuaian majlis la..
takkan mcm kalau mau g kuar makan jap pun pkai bulu mata..
hello ! i'm not rozita che wan ok !
dia pkai bulu mata palsu setiap masa pun org akan cakap dia cantik..
tp, lau aku?
mcm ni la contoh ayat dia:
'agak2 la wei, g bjoging pun pkai bulu mata palsu?'
'siapa juga mo tgk bulu mata ko di zoo tuh, binatang mana ada hati dan perasaan' 'apa?ko mo pkai bulu mata palsu?tetanggal nti padan la muka malu'..bla bla bla bla..
isk ! apa pon x boley :(

4 my satifaction, is that wrong to wear it?
jawab jangan x jawab :p
erm... oh ya, 4 u information JANGAN SESEKALI PAKAI GAM YG DISERTAKAN SEKALI BERSAMA FAKE EYELASHES tuh cuz ia akan membuatkan anda malu..gam seperti tuh tersangat la tidak tahan.. huu.. sebab aku pernah mengalaminya, isk isk !
masa tuh 1st tym pkai kan.. lum g sempat smp ke majlis kawen tuh abes fake eyelashes ku tertanggal..
MALU NYE :(
ok ! back to the gam2 tuh kan..
4 me
i more prefer to this



yang ni, mahal sket tau..18.90..huu, lau rasa x mampu..bli mcm yg kat bawah ni..


ha ! yang ni murah sikit.6.90 sahaja..

tp 4 me, aku lebih suka yg 6.90 ni cuz dia tahan sangat..
lau sekali kita gam dia terus melekat, sangat bagus !
tp kan lau mcm kita lama2 pkai
kita akan jadi sangat rimas, mcm nak garu jea mata tuh..
tp..
apakan daya. lau nak cantik mestila tahan..
hekhek :)

so..
kat bawah ni adalah beberapa gambar pkai bulu mata palsu..
ENJOYED IT :









No comments:

Post a Comment

~assalamualaikum wbt...

SHARE SOME LOVE
LEAVE A COMMENT ~

-LUV,lydia-