DARLINGS

Tuesday, October 11, 2011

~lydia yang suka nyanyi ^^~

hye !
nama saya lydia..
saya seorang yg suka sangat menyanyi
dalam erti kata lain saya seorang kaki karaoke yg tegar..
i can't help myself with that..
huh ~
x pcaya? ini buktinya...

jengx3..


taraaa ! ni makan dia.. eh..eh silap, ini bukti dia.. anda pilih la mana 1..
ERRA?ELLA?AMY MASTURA? OR ZIANA..

disebabkan aku waktu tuh yg terrsangaattt la kukukusut..
maka aku telah pilih
.
.
.
.
.
.


song by ZIANA ZAIN and i choose track with the song madah berhelah.. npe aku kata aku kaki karaoke yg tegar.. tgk la baju aku, pulang dari kerja td trus karaoke.. semuanya kerana pengaruh rakan serumah c cantik wani.. aku mmg pantang lau di pelawa terus nak, haha.. so sapa nak ajak aku,lai..lai..lai, haha.. eh eh eh FYI, kitorang karoks kat umah ok..kelas kau jahh :DD


C cantik setiausaha A.K.A ella.. sedang mendendangkan lagunya..hehe.. suara wani sedap ! thumbss up :)

and finally..


di dalam.. sendu yang terawal... lalalallala ~
jum karaoke bersama saya kawan2 :)


No comments:

Post a Comment

~assalamualaikum wbt...

SHARE SOME LOVE
LEAVE A COMMENT ~

-LUV,lydia-