DARLINGS

Monday, December 26, 2011

~welcome to world syg !!~


ola ! assalammualaikum.....
nama saya nurul aleeya batrisya.. boleh panggil saya baby isya :)
saya baru seminggu dilahirkan.. saya kuat menyusu, lepas susu saya tdo, lepas tdo saya susu.. kalau tak dapat susu saya nangis.. kesian auntie, ibu, opah nak diamkan saya.. saya tetap akan nangis smpai kan saya dapat menyusu.. saya comel kan.. ok bye semua .. isya nak menyusu ..

okay ! sila pengsan = ='

happy sangat sebab ada anak buah baru.. it just feelin great ! selamat diucapkan to my sister cuz selamat melahirkan bayi yang tersangat comel dan indah... totally can't described when u hug her and everybody will loved it. i wish i can be like baby isya who dont understand anything except love and hug. after this.. bermulalah kehidupan baby isya.. can't wait for her to be grow up and be a cute girl like me, like me? eh.. kahkah.. sila gelak beramai2 :p

p/s : thinking and counting days.. bila kah aku akan dapat my own baby? hurmm.. wait and see.. kepada sesiapa yang bujang boleh berjumpa saya untuk sesi beramah mesra.. eh, tidakkah cara seperti agak terdesak? gulp ! lariiiii laju2 :D

No comments:

Post a Comment

~assalamualaikum wbt...

SHARE SOME LOVE
LEAVE A COMMENT ~

-LUV,lydia-