DARLINGS

Wednesday, December 7, 2011

~am i obses?~

happy wednesday all and assalammualaikum..

situasi pertama,
sebelum mandi dan selepas mandi tgk cermin, badan naik ke tak.. pastuh tengok mcm badan da mula naik, mulalah x makan seminggu... T____T

situasi kedua,
baru start nak suap nasi ke dalam mulut, pastuh mula fikir kalau aku makan nasi, msti badan aku naik, trus x jadi makan nasi, makan roti kering cicah susu jea.. T____T


situasi ketiga,
'eh, ko da gemuk la' aiyaa.. mulalah tanak makan nasi, sanggup tidur awal malam supaya x makan..trus tdo jea.. how bad it is T___T


situasi keempat,
bila tgk org kurus jea, terasa diri ini x cantik dan malu dengan mereka.. dalam hati cakap 'gemuknya aku, gemuknya aku'.. mulalah fikiran serabut asyek nak kurus T___T

huu.. aku sangat2 obses nak kurus  ke?

nmpknya semua orang da tdo.. mimpi baik semua. xoxo :)


No comments:

Post a Comment

~assalamualaikum wbt...

SHARE SOME LOVE
LEAVE A COMMENT ~

-LUV,lydia-