DARLINGS

Wednesday, November 2, 2011

~wishlist lydia~

amboi2.. tajuk mengalahkan kim kardashian lagi.. hikhik.. btw.. eLo guys ! assalammualaikum :)
erm, korang pernah x berangan nak dapat sesuatu tuh tp dwet takdak nak bli? pnah x?..eleh.. x nak ngaku.. well, i admitted it.. aku seorang perangan yang memang suka berangan2.. haha :p


erm, korang tau x.. korang tau x... byk sangat barang aku nak beli dan aku mmg akan beli bila da ckup dwet.. (ceh.. ada ati, kumpul dwet nk kawen pun susah nk simpan..haha) meh, aku share dengan korang my wishlist.. mana tau kan mana tau kan ada org yg sanggup nk belikan.. x tahan tgk kecomelan aku.. (eee.. bukan aku tau yg cakap mcm tuh.. jari ni yang mmg gatal nak taip :p) eh eh...  stop it lydia, x abes merepek.. hehe.. ok ok lets continue.. just nak share jea..huu, my first wishlist...

taraa.. berliur tgk hp ni :( nak nak nak sangat samsung galaxy s2 ni.. nk tau kenapa sebab dia banyak sangat game and the quality of the picture super duper good.. bg yg suka bergambar pasti akan puas hati..skrin? da pyh nak ckp la.. besar punya.. besar punya, hehe.. pokoknya mmg puas hati la... tp mahal sangat.. mcm x mampu jea nk bli sekarang.. boleh x kita tnggu smp ada org nk blikan? haha :p (p/s.. skang kita mampu nk nk pkai blackberry bold 3 jea, tuh pun aby bg..hehe )

secondly

lagila sangat2 berliur.. d 7000? arghhh.. bgus sangat.. most people lebih prefer pkai n90 kan.. tp 4 me.. this is come with  good quality of the DSLR.. harga? bapak mahalnya.. lebih dr 5K.. fuuh ! separuh daripada duit hantaran aku.. eh eh.. tercakap pla.. hakhak.. tp mmg satisfied la guna.. sebab dlu pernah pinjam kawan punya and tryla ambe.. uiyoo... x pyh nk edit sangat pun dia da cantik semulajadi... tuh la terus berniat nak beli...niat jea.. dapat ke x.. insyaAllah.. (p/s.. kita cuma mampu nk pkai d3000 jea.. tuh pun susah nak adjust lau guna mode manual... huu)

next

yes yes ! I PAD :) lau dapat ni sumpah tanak cari yg lain lagi.. hik... eh silap. sumpah tak mau beli yg lain.. lau jadi barang hantaran pun ok juga.. (lepas ni  pasti orang tanak kawen dgn aku :p).. insyaaAllah da dpt ni aku mai habaq naa....


mini cooper? yg ni mmg x mampu la.. korek2 tanah pun smp tua pun dwet xde nk jumpa... last2 kita yg tertanam dalam tuh, hehe.. it cost about hundred thousand.. mana la nak cri dwet nak bli... gaji puluh2 taun pun x ckup nk bli... so, aku akan buat cara aku sndri.. aku akan kuarkan kereta kelisa and then modified it into GINO set.. lau nak modified mampu kot? :p

auwww ~ seksi x kasut ni.. hakhak.. lau aku pkai msti jadi seksa kan? haha :p.. i'm reallly obses with this shoes...CHRISTIAN LOUBOTIN kaler pink.. fuuh ! harga dia x pyh la cakap.. abes gaji sebulan lau beli...$561..  bayangkan la jalan dengan kasut ni dengan megahnya.. lepastuh jatuh mcm Lady Gaga.. eh? haha :p

kawan2, can u imagine if we match this miniature wearing  shoes kat pasti miniature ini akan nmpk comel mcm aku kan? eh eh.. terlebih sudah ! err.. i mean pasti akan nmpk seperti barbie doll :) (p/s.. confession, sebenarnya aku yg nk pkai mcm ni :p)



tp nak beli semua wishlist tuh bukan senang.. msti ada dwet, and nak dapat dwet pun bukan senang mesti ada usaha.. nak usaha tuh lagi la bukan senang because it needs long journey to go...mungkin berbulan2, mungkin bertahun baru2 berjaya.. taun depan da start belajar.. so, i'll have to wait 4 or 5 years to get my degree and masa tuh umur x tau da berapa.. mana lagi nak kawen, nak belajar tp yang msti i already have my plan to the next2 year.. NAK TAU?NAK TAU? kena la jadi FOLLOWER dan rajin updated blog lydia selalu.. ( jgn takut ini bukan paksaan) hehe...


p/s.. dalam hati mcm nk buat jea loan 50 K pastuh dapat bli semua my whishlist.. yehaa ! ngehehehe....

No comments:

Post a Comment

~assalamualaikum wbt...

SHARE SOME LOVE
LEAVE A COMMENT ~

-LUV,lydia-