DARLINGS

Tuesday, November 8, 2011

~sepetang di parlimen~

it feel so so great and proud cuz telah menjejakkan kaki ke parlimen..
it was very exciting u know ! :)
pergi ni pun sebab teman kan bos g tgk bilik meeting untuk esok..
alah.. orang memang jakun pun.. u have problem with that?
(aha... mcm gengster x? :p)

so..
tanak cakap panjang mari kita layan :)

ini dia bilik mesyuarat parlimen yang juga bilik mesyuarat yang di akan di gunakan esok.. erm, bilik ni jugak selalu di gunakan oleh PM kita untuk bermesyuarat. wah, bangganya ! hekhek...


let take closer.. this is for chairman.. Our Prime Minister will be sitting in here and be a chairman for meeting, discusion or ETC. i wonder if i can be sitting here even just 4 a while :)

ayooo.. sila cemburu ya, ngee.. tp gambar ni gegar sebab kitorang takut2 nak ambe gambar.. haha, bos aku pun cepat jea ambe.. kiraan 2 saat pun x sempat, terus jea snap.. haha, takut punya pasal la.. korang bayangkan lau aku la yg duduk dekat kerusi tuh jadi chair ruk meeting?? ok ! pengsan :p


after that.. kami di bawa bersiar kat anjung parlimen, tingkat 17 untuk menikmati pemandangan seluruh KL, wah.. mmg betul2 aku nmpk jakun kot td sebab aku excited seperti baru menang peraduan satu juta ringgit.. hahaha...


ini jea la yg sempat di ambil.. sory if gambar x berapa nk clear... cuma pkai balckberry jea, kualiti gambar x berapa nk ok..

this is my second bos.. puan fadzrin.. psst / jangan biarkan hidup anda diselubungi kegelapan.. kikikiki :p

tp, aku cuma seorang pelawat yang datang atas urusan rasmi dan bukannya datang untuk berangan angan duduk di atas kerusi pengerusi dan menggantikan perdana menteri, haha.. rupa2nya selama ni aku ada hati nak memerintah malaysia, eh?.. kikikiki, kembali ke alam realiti LYDIA :p


semoga terhibur, have a gud sleep and tce care.
sayang anda semua, tidur baik2 ya.

No comments:

Post a Comment

~assalamualaikum wbt...

SHARE SOME LOVE
LEAVE A COMMENT ~

-LUV,lydia-