DARLINGS

Thursday, November 17, 2011

~my outstation day~

today is my outstation day, kena jadi pengawas untuk exam pegawai anti dadah S41, mostly orang yg ada degree jea akan menduduki exam gred 41.. orang yg kelulusan SPM akan jadi kerani cabuk jea mcm aku ni walaupun ada diploma.. huu, so.. pengajarannya.. belajar tinggi untuk dapat jawatan yang ada gaji banyak..kikikiki.. exam ni start jam 9 tp kitorang kena start awal edar paper... calon boleh la tahan ramai 400 orang.. actually kerja ni penat cuz x boleh duduk.. tp aku sengaja ambe tugas susun no giliran dan tick kehadiran supaya x berdiri.. hehe, agak2nya tym skolah dlu mcm nila kan perasaan guru masa ada peperiksaan kan.. mcm2 kena buat, so, tanak cakap panjang... jom layab gambar kat bawah,, alamak ! erk,, FYI.. TOLONG ABAIKAN PUAN TUH YA.. aww ! AKU X KAWEN LAGI OK, SILA PANGGIL CIK YE TERASA DIRI INI TUA, HAKHAK (saja jea bg caps lock nak bg org tau aku x kawen lagi :p)



sebahagian daripada calon exam, the youngest candidates lahir tahun 1988, 1 pencapaian yang sangat membanggakan :)


 haha.. kalau bergambar harus la senyum walaupun masa tuh pening susun angka giliran.. patut la matematik aku dapat 7 jea.. lembap sangat, hikk :)

 guys ! jum kita pegi shopping, hekhek.. aku pun tatau la dari mana dorang dapat troli tuh..kat dalam kotak tuh la penentu masa depan all the candidates td, huu...

lydia.. kak jaja.. kak nad, tymes to go home :)

nmpknya smpai di sini jea.. mata sudah mengantuk mau tdo, penat kira angka smp skang masih terbayang bayang lagi, hekhek :) have gud sleep ya !

p/s : tahniah kepada malaysia sebab kalahkan indon.. kasihan de lo.. mau lawanin team kami? pikir dulu dong ! haha, dan arini nora danish comeeeel la sangat sebab pkai baju kaler pink.. alahaii..  cepat2la kurus mcm nora danish :p  erk? daaa !





No comments:

Post a Comment

~assalamualaikum wbt...

SHARE SOME LOVE
LEAVE A COMMENT ~

-LUV,lydia-