DARLINGS

Tuesday, November 22, 2011

~perkhidmatan urut~

eh eh ! sila jangan mengkontroversikan tajuk d atas ya :p


ah! ini la maksud nya perkhidmatan urut.. eee. x malu korang fikir bukan2.. hakhak :p
tempat ni terletak kat kajang.. mcm mana boleh smp ke sini? sebab tempat ini bagus.. percayalah sekali urut pasti akan baik.. dan IA nya sangat murah... tp, err.. seBenarnya bukan aku yang urut, aku cakap berdasarkan apa yg yang berlaku kepada kakak nanad iaitu selaku orang yang nak di urut.. hikk :)


hikhik.. ini la kak nad.. harap maaf... muka tidak dapat di tunjuk atas sebab2 yang tidak dapat dielakkan.. (ayat poyo :p).. ustaz tengah mengurut kak nad :)


hik, sebenarnya kak nad tengah menahan kesakitan.. and then she pretending playing game dekat fon tuh.. ntah2 dia main game kuching yang kalau kita cakap dia akan ikut sebiji apa yang yang kita cakap tuh.. contohnya mcm ni.. kau comel ! pastuh akan ulang blik.. kau comel ! ye ye tau saya mmg comel pun.. erk?? haha :p, pastuh game tuh kalau kita geram kita boleh cubit2 pipi kuching tuh, boleh tampar dia sampai dia pengsan, ngee.. FYI,urut ni ambil masa lebih kurang setengah jam...


lydia dan kak nad,syukur Alahmdulillah kak nad da x sakit kaki lagi.. terima kasih kepada USTAZ kerana memberikan urutan yang sangat baik.. byr cuma RM 10 jea.. berbalo baloi kan?? so, kepada yg nak.. boleh call number seperti yang dalam banner tuh.. kna buat appoitment dlu sebab ramai org datang nak minta urut.. hik.. urut jgn x urut.. bye !

xoxo.

No comments:

Post a Comment

~assalamualaikum wbt...

SHARE SOME LOVE
LEAVE A COMMENT ~

-LUV,lydia-