DARLINGS

Monday, August 15, 2011

~superb cute !!~

~salam ramadan semua..
erm, apa eh nak cakap..
oh, oh nak cakap sal NORA DANISH !
she very cute kan?kan?
DAMN CUTE !haha ...
suke sangat tgk nora danish yg comel..

lau ada baby nti, nak sangat anak mcm nora danish..
nora danish comelllll sangat mcm saya?
erk..mcm saya?mcm saya?
haha :p
jauh panggang dari api kot..kan?kan?
saya comel ke x?
ah?x comel?
never mind :)

hek...
tanpa membuang masa..
jom kita tgk gambar nora yg super duPer cUte !


diz is One 0f my pebret ..cUte sesangat ^^

she's just fine without make up..tetap cute

wuhuu..boleh ke saya kurus mcm nora danish?hukhuk...

she totally goeheOus...comey jea :)

love u NORA !


NI GAMBAR YG PALING COMEL..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

tadaa !comel kan ! erk..eh, eh..ni gambar saya la..
hehehe..
at least comey jugak kan :p


wuhuu..
i dont care wat people say abour her..
biasa la artis selalu jea ada gosip kan..
she my idol ok..
bukan senang saya NAK minat ngan pelakon melayu..
selalunya pelakon korea je..
hehe...
ape pun..NORA DANISH memang superb CUTE ^^


No comments:

Post a Comment

~assalamualaikum wbt...

SHARE SOME LOVE
LEAVE A COMMENT ~

-LUV,lydia-