DARLINGS

Wednesday, August 17, 2011

~kerna aku seorang wanita~


KERNA aku seorang wanita....
menangis itu sudah menjadi lumrah idup..

KERNA aku seorang wanita..
aku lemah dalam menjalani hidup...

KERNA aku seorang wanita..
aku lemah kepada lelaki...

KERNA aku seorang wanita..
aku gigih untuk meneruskan hidup...

KERNA aku seorang wanita...
aku ingin di mengerti selalu..

KERNA aku seorang wanita..
aku takut kepada kelaknatan Allah

KERNA aku seorang wanita...
aku takut untuk dipoligami..

KERNA aku seorang wanita...
aku takut untuk diduakan...


KERNA aku seorang wanita..
aku takut untuk di kecewakan..

KERNA aku seorang wanita...
aku takut kepada PERPISAHAN..

KERNA aku seorang..
aku berusaha untuk melawan hawa nafsu syaitan..

KERNA aku wanita..
aku perlu menjaga kelakuan diri..

KERNA aku wanita...
aku perlu tabah menjalani hidup..

dan KERNA aku seorang wanita..

selama 22 tahun hidup di dunia...
aku ingin menjadi WANITA yang disayangi ALLAH mahupun org di sekeliling..
aku ingin menjadi WANITA yang tabah...WANITA yang tidak gentar pada ujian Allah..WANITA yang tidak perlu menangis apabila diberi dugaan oleh ALLAH, dan wanita yang menjadi TEMAN HIDUP dan MATI untuk bakal suami ku kelak..AMIN YA RABAL ALAMIN ~



ADA BAND~
KERANA WANITA INGIN DI MENGERTI

No comments:

Post a Comment

~assalamualaikum wbt...

SHARE SOME LOVE
LEAVE A COMMENT ~

-LUV,lydia-