DARLINGS

Thursday, August 25, 2011

~alone is the part of my life~

keseorangan..kesendirian..
now its tym for beLog..

walaupun tak banyak follower..
aku tetap suka membelog..
kasihan kan :(
ok cukup !

b4 start membelOg..
barang ini perlu berada di depan mata aku terlebih dulu..
ceh, mcm nak start memasak pulak..



my little lappy princess mcm aku..walaupun my little lappy ni tidak sebesar lappy yg lain tp dia tetap comel mcm aku..tgk la tuannya..harus la comel seperti tuan dia kan?kan?ok ! maw pengsan..

secOndly..lau ada lappy mesti mesti ada broadband kan..lappy dan broadband sememangnya tidak boleh di pisah kan..ouchh ! haha..maxis broadband dulu kini dan selamanya..ok aku tipu ! sebenarnya aku benci KAU broadband..kau banyak menghabiskan duit aku..

malam ni aku seperti terasa mahu minum kau pearl kacip fatimah...minum kau membuatkan aku berjaga sepanjang malam..perghh !hehe..lazat dan berkrim di sukai ramai..eh ! eh !

taraa..makan ni tak membuat kan aku gemuk kan?kan?please la say YES ! ni prtama kali makan..SEDAP ! pasni nk beli banyak2 bawa blk sabah..2 ringgit jea ..ok ! sekarang aku makan sambil berbelog ditemani dengan bunyi kipas yang kuat...huk !

dan..
aku cuma mahu bercakap

SMILE WHEN I'M IN HURT

LAUGH WHEN I'M CRY

SILENCE WHEN I'M IN UPSET

AM TOO FRAGILE...BUT NO ONE EVER NOTICED THAT..

CUZ

.
.
.
.
.

I'M JUZ GOOD HIDING IT..

OK ! STOP CRYING !

-lydia-

Gud nyte all my lovely peeps ! have a great night ~


No comments:

Post a Comment

~assalamualaikum wbt...

SHARE SOME LOVE
LEAVE A COMMENT ~

-LUV,lydia-