DARLINGS

Friday, March 27, 2015

I'll never be the same anymore



Assalammualaikum awak awak semua. hai, lama tidak ketemu. Menyebabkan gue jadi kangen sama kamu. ahhh, tiba tiba dah terjadi Indonesia, Dah kenapa? hehe. ok, serius. yaa,to be truth lama sangat tak berblog. ntah kenapa. a lot of problem happen to me. and that time kita muhasabah diri. and sekarang Alhamdulillah, even still ada problem i still can handle myself. dari muhasabah diri tuh and kita decided to berhijab. Alhamdulillah, berhijab bagi kita ketenangan. takde dah rambut kaler kaler yang kepuk kepuk tuh. eceh. Oh ya, Kita ada jual shampoo labourse, alaaa. yang bagi rambut kita kepuk kepuk ni la. hihi. kita jual murah murah jaa. *iklan jap*. lepas ni kita rajin la nk berblogging sebab kita baru mula nak berniaga. Which is berniaga secara online. kita jual macam orang lain juallah macam barang2 kosmetik, tapi kita yang pastikan harga barang kita lagi murah berbanding instagram lain sebab kita niat bukan nak cari untung, kita suka sangat bercantik, so kita nak share kat semua orang yang awak awak semua pun boleh cantik dengan make up. *eceh, nampak sangat ko bukan natural cantik*.  *Eh, apedah aku kisah* nampaknya aku bermonolog sendirian. hahahahaha, awak awak boleh la cuci mata kat ig shop kita. baru lagi kita buat. tapi tolong SUOOPRT k? kita janji akan support awak semua balik. ni IG kita https://instagram.com/ladydfabulous/. Semoga Allah murahkan rezeki kalian sebab sudi follow kita dalam IG. eh, lebih2 pulak. So, anything kita akan hupdate kat blog ni.

Naa, belanja Selfie. Yea, kita tahu la kita bukan natural beauty. ini semua make up. tapi kita rasa cantik jeee. hehe. saya jual, saya pakai, awak2 semua bila lagi? hihihi.




1 comment:

  1. Bila start berhijab...mesti comel,tadi jumpa di jualan SPA still free hair, xsabar nk tengok u pkai tudung nnti post pic ya.

    ReplyDelete

~assalamualaikum wbt...

SHARE SOME LOVE
LEAVE A COMMENT ~

-LUV,lydia-